Klacht: Verkeerd bezorgd

op 03 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket was aan het foute adres bezorgd. Het waren best dure schoenen en ik had het geluk dat die mensen zo eerlijk waren om mij op facebook op te zoeken en contact op te nemen. Maar voor het zelfde geld dat de mensen het pakketje zelf hadden gehouden. Ook was het pakket heel slordig in de brievenbus gedaan, die naast het huis stond, waardoor het pakket helemaal verkreukeld en ook kapot was voor een deel.

Wanneer het pakket op een nette manier, op het goede adres bezorgd wordt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Op uw adresgegevens kan ik geen zending vinden die voor uw adres bestemd was. Heeft u wellicht een traceercode (beginnend met 3S, JVGL of JJD)? Dan kunnen wij hiervan melding maken bij het depot. Bij voorbaat dank voor uw aanvullende informatie. Hartelijke groet, Tom Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:44 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Aevoorde