Klacht: Verkeerd bezorgd

op 27 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vraag bewust om bestelling af te leveren op 24 uur parcel punt maar Bestelling wordt in een parcelshop afgeleverd maar ik ben niet beschikbaar op die openingstijden.
Dit is al de tweede keer achter elkaar en dhl zelf is onbereikbaar om dit aan te passen. Ik geef een postcode en locatie op maar de bezorger kiest gewoon zelf een locatie.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket gewoon vandaag af kan halen zoals beloofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 juni 2017 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u gekozen heeft voor afhalen bij een parcelstation maar het pakket is afgeleverd bij een parcelshop. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom dit is gebeurd want als de bezorger het pakket niet in een kluis kan leggen moet hij dit afleveren bij de dichtstbijzijnde parcelshop. Ik kan er dus niet voor zorgen dat het pakket alsnog in een kluis wordt geleverd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 27 juni 2017 om 16:49 geantwoord

Geen service aan ieden die je niet kan garanderen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mrsohe