Klacht: Verkeerd bezorgd

op 11 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag is een pakketje bezorgd, wat niet voor dit adres bestemd is.

Als het pakketje wordt opgehaald.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan een pakket te hebben ontvangen dat niet voor u bestemd is. Ik begrijp dat u graag wilt dat het pakket weer wordt opgehaald maar daar hebben we wel meer informatie voor nodig. Zou u mij kunnen aangeven voor welke postcode en huisnummer het pakket bestemd is? Wat de traceercode is (staat onder de onderste barcode)? Van wie komt het pakket af? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Chrissy DHL Parcel Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht MirandaMieps

3 maanden geleden - Hallo Chrissy, Het pakket is bestemd voor: UMCG Petrus Campersingel 250 9713 AP Groningen De traceercode is: JVGL01393065000199355 Het pakket is afkomstig van: Heutink Primair Onderwijs Nijverheidsstraat 45 7461 AD Rijssen Met vriendelijke groet, Miranda Schenk

DHL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. De zending die bij u is afgeleverd is een pakket dat u heeft aangenomen voor uw buren. Uw buren zullen het pakket vermoedelijk bij u komen afhalen of u kunt het bij hen afgeven.
Uiteraard bent u niet verplicht pakketten van uw buren aan te nemen.

Indien u nog vragen heeft horen wij het graag.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 11 mei 2017 om 17:13 geantwoord

Reactie duurde erg lang waardoor ik het zelf maar heb opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door MirandaMieps