Klacht: Verkeerd bankstel geleverd

op 29 september 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bank besteld in mei 2016 en vorige week geleverd, opgehaald in het filiaal, netjes alles afgerekend en meegenomen naar huis. Bij aankomst thuis blijkt dat er een verkeerd bankstel is geleverd, er is een hoekbank besteld met een elektrisch relaxsysteem en we hebben meegekregen een hoekbank met handmatige stelling. Het is een bank waarvan je wel een goede degelijke kwaliteit verwacht (zeker qua prijs) en als dan bij het in elkaar zetten ook nog eens blijkt dat het systeem niet in elkaar past zakt de moed nog verder in je schoenen! Ik ben de volgende dag naar de winkel gegaan om verhaal te halen, er werd h€100.- compensatie geboden voor dit misverstand. Maak de kat maar wijs dat het verschil tussen twee slechts €100. – is. En hoe verklaar je het feit dat het mechanisme niet in elkaar past? Ik heb de winkel verlaten met een terugbel afspraak, die vervolgens niet is nagekomen en heb zelf weer moeten bellen. Vanmiddag heeft iemand weer contact opgenomen en werd er een compensatie van €125,- geboden. Ook hier kan ik niet mee akkoord gaan!

Gewenste Oplossing:

De bank leveren zoals in eerste instantie is besteld, het gehele aankoopbedrag retour en deze bank weer meenemen of een juiste compensatie voor het missen van de elektrische bediening waarvan dit zeker rond de €500. - moet liggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 29 september 2016 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer R. Rai,
bedankt voor uw klacht.
Wij hebben volgens koopovereenkomst geleverd.
Wij sturen uw klacht door naar het filiaal van aankoop.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht RoRai

1 maand geleden - Als oplossing biedt men 125EUR ter compensatie. Echter ik wil graag de bank die ik besteld hebt. Seats and Sofa geeft aan dat dit geen optie is. Zij hebben intern een fout gemaakt om de verkeerde bank te bestellen, nu zit de klant met de gebakken peren!!! Beste Seats and Sofa, Hoe gaan we dit nu verder oplossen? Ik wil de bank terug brengen en alsnog de besteld bank ontvangen. Het kan toch niet waar zijn dat ze in de winkel (Nieuwegein) een fout maken en dat de klant hiermee opgezadeld wordt.

Heeft op 05 oktober 2016 om 08:17 geantwoord

Als oplossing biedt men 125EUR ter compensatie.
Echter ik wil graag de bank die ik besteld hebt.
Seats and Sofa geeft aan dat dit geen optie is.
Zij hebben intern een fout gemaakt om de verkeerde bank te bestellen, nu zit de klant met de gebakken peren!!!

Beste Seats and Sofa,
Hoe gaan we dit nu verder oplossen?
Ik wil de bank terug brengen en alsnog de besteld bank ontvangen.
Het kan toch niet waar zijn dat ze in de winkel (Nieuwegein) een fout maken en dat de klant hiermee opgezadeld wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door RoRai