Klacht: Verkeerd artikel ontvangen en GEEN passende oplossinf

op 17 juni 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 juni een hilfiger sweater besteld en vandaag 17 juni een paar adidas superstar maat 39 1/3 ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice en de ‘oplossing’ die geboden wordt, is het artikel retour sturen en voor 130 euro weer een nieuwe sweater te bestellen. Ik zou dan binnen 7 werkdagen ongeveer het geld weer op mijn rekening krijgen.

De medewerker gaf aan dat er geen omruilsysteem was en dat de schoenen niet omgeruild kunnen worden voor de trui…

Gewenste Oplossing:

De trui alsnog toesturen nadat jullie de schoenen retour hebben ontvangen of een kortingscode ter compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daisy Ravensbergen