Klacht: Verkeerd artikel geleverd

op 23 februari 2018 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel bij zalando een artikel van het merk guess
Nu krijg ik een artikel opgestuurd wat ik niet heb besteld
Contact gezocht met zalando en zegt dat ik het retour moet zenden naar guess
Ik gaf aan niet in de mogelijkheid te zijn om te printen ik ben slecht ter been op het moment en ook heb ik niemand in mijn omgeving om dat te doen
Ik zei tegen zalando ik koop bij jullie en niet bij guess dus vind dat jullie dit op moeten lossen
Ik bood aan het naar zalando te zenden en dat hun het weer naar guess zouden sturen
Nee ik moet het zelf doen
Gaat een beetje moeilijk zonder printer en met een antwoordnummer kan niet
Hun maken een fout door mij een verkeerd artikel op te sturen en ik mag het zelf oplossen ,zalando doet niks in deze
Een en al problemen de laatste tijd
Zo raakt een pakket zoek,dan weer tot 3 x aan toe ren verkeerde tracktrace code
Bijna bij elke bestelling moet ik contact opnemen

Gewenste Oplossing:

Als zalando het verkeerde artikel aanneemt en zorgt dat het bij guess terug komt
Ik vind als ik iets krijg wat ik niet heb besteld dat hun dit op moeten lossen
Ik koop bij zalando en niet bij guess
En ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kutmetperen