Klacht: Verkeerd afgeleverd

op 25 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heermevrouw,

Ik ben helaas niet te vrede over postbezorger want hij of zij heeft mijn 2 pakketjes verkeerd afgeleverd. Niet eens bij mijn buren maar bij een school die zelfs 3 straten verder op zit. Gelukkig kreeg ik bericht van die school.

Ik wil alleen mijn klacht indienen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakketten of poststukken op het verkeerde adres zijn bezorgd. Ik begrijp dat u dit niet prettig vindt, mijn excuses. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik wil graag een melding maken om de verantwoordelijke bezorger aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat zijn de Track en Trace-codes van de pakketten? - Als het gaat om zendingen zonder Track en Trace-code dan verneem ik graag of de zendingen voorzien zijn van een PostNL Port Betaald stempel of een streepjescode rechtsonder. - Op welke datum zijn de zendingen bezorgd en op welk adres?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Mitchelljj007

4 maanden geleden - Geachte heermevrouw,Het gaat om 3STTWJ414805040 en YF461608365. Het is op dinsdag 19 mei bezorgd alleen op sportlaan 48 maar moest op sportlaan 328 zijn.Met vriendelijke groet, Mitchell

Heeft op 25 mei 2020 om 10:10 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Nogmaals mijn excuses dat deze zendingen op een ander adres in de brievenbus zijn afgeleverd. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit met de betreffende bezorger bespreken om de bezorging zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mitchelljj007