Klacht: verkeerd advies en daardoor schade

op 13 december 2017 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik heb mijn eetkamertafel gelakt met een lak van Rambo gekocht bij de Gamma. Volgens de specialist van Gamma moest ik dit doen met de beste roller die ze in huis hadden. Zo gezegd zo gedaan. Echter het resultaat was zeer slecht door de verkeerd geleverde roller. Toen ik terug ging en dit vertelde werd ook meteen toegegeven dat ze mij de verkeerde roller hadden verkocht omdat ze de roller die ik moest gebruiken niet door Gamma werd verkocht. Daarna kreeg ik een vernis mee om op de tafel aan te brengen wat de tafel slijtvast zou maken. Wederom het verkeerde advies. Lak droogt niet en hecht niet goed. Bij navraag bij Rambo vertelde de technische afdeling mij dat Gamma nooit een opleiding heeft gevolgd en dat de vernis nooit over de interieurlak mag omdat er dan geen hechting is. De verkoper van Gamma vertelde mij dat Gamma volledig aansprakelijk zou zijn en alle kosten zouden vergoeden. Later met de filiaalmanager gesproken en nu ik het verhaal van Rambo aan hem vertelde trok hij zijn handen er van af en stuurt het nu door naar het hoofdkantoor. We zijn nu wel 7 weken verder en ik zit met een eetkamertafel van 800 euro waar ik niets meer mee kan. Eerst belooft Gamma het met mij te zullen oplossen en dan als het op betalen aankomt afwimpelen.
Mijn ervaring is dat Gamma ondeskundig is op dit gebied wat ook werd bevestigd door de technische dienst van Rambo omdat Gamma geen opleiding heeft gevolgd op dit gebied.

Als de schade is vergoed

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Gerard wijtten

4 weken geleden - Gamma heeft mijn klacht naar alle tevredenheid en boven verwaching opgelost. Sterker nog ik kreeg zelfs novg een mooi kerststukje itoegezonden met excuus. Gamma mijn hartelijke dank voor de goede service. Top opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard wijtten