Klacht: verkeerd adres gebruikt voor correspondentie

op 07 juni 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Webcasso heeft meerdere verhogingen etc. doorgevoerd, maar alle correspondentie naar verkeerd adres gestuurd. Ik heb hen onderstaande mail gestuurd. (op tijd om een rechtszaak te voorkomen en daar reageerden ze pas 6-6-2016 op). ik heb hun reactie onder mijn mail geplaatst.

26 apr. 13:58 CEST

Geachte heer/mevrouw,

Vorige week heb ik de hoofdsom van € 210,40 overgemaakt. Omdat ik nooit eerdere correspondentie heb ontvangen en ik deze periode wel gewoon stond ingeschreven bij de gemeente (en jullie dus het juiste adres hadden kunnen vinden)ga ik niet akkoord met alle verhogingen die samen op een bedrag van €432,96 komen. Mochten jullie deze zaak nog willen doorzetten bij de rechter dit graag nog even doorgeven via mail zodat ik mijn advocaat op tijd kan inschakelen.

vriendelijke groeten,

Jurien Smit
————————————————————————————————

6 jun. 18:38 CEST

Geachte heer Smit,

Hartelijk dank voor het toezenden van uw e-mail. Deze hebben wij in goede orde ontvangen.

Het onderhavige dossier is inmiddels uit handen gegeven aan de deurwaarder, wij zijn in afwachting van het vonnis. Aan u is destijds een dagvaarding betekend door de deurwaarder, zodat u zich had kunnen verweren bij de rechtbank.

Uw betaling van € 210,40 zal in mindering gebracht worden op de betekening van het vonnis.
Indien u van mening bent dat u niets meer hoeft te betalen, dan staat het u vrij om juridisch advies in te winnen.

Webcasso B.V.
Mevrouw J.Omerovic

Deze zaak gesloten wordt en ik daar bericht van krijg, daar ik de hoofdsom al betaald heb en de verhogingen niet wil betalen daar ze niet aan mij geadresseerd waren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 15 juni 2016 om 09:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jurien smit