Klacht: Verkeerd adres

op 13 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op Ali express draadloze bluethooth oortjes besteld op 18-08-2018. Ik heb op Ali express per ongeluk Dalfsen aangeklikt maar mijn adres is in Dedemsvaart, het pakketje is nog steeds niet aangekomen, ik woon in Mien ruyslaan 58, 7701ZE.
Het ordernummer is: LX489767812NL

Als ze mijn pakketje bij het goede adres afleveren, want een pakketje die ik een paar dagen later had besteld is zelfs nog eerder binnen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2018 om 13:37 geantwoord

Geachte meneer Wellenberg,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u uw zending nog niet ontvangen heeft en er een fout zit in de adressering van dit pakket. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de tracktrace code bekeken en zie dat het pakket sinds 3 september niet meer update. Dit kan te maken hebben met de adressering. Helaas kan ik deze niet voor u aanpassen.
In dit geval is het het beste als u contact opneemt met de afzender zodat die een onderzoek voor u kan starten bij de postorganizatie waar deze zending begonnen is. Op die manier kan er uitgezocht worden wat er precies aan de hand is. Ik hoop dat u op die manier uw pakket alsnog mag ontvangen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Semwellenberg1