Klacht: Verkeerd adres

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

RN369087353GB – 3SRIMV5118754

Ik verwacht een pakket uit het buitenland (engeland)
In het paket zit een nike trui van een waarde van 200 euro.
Op het trackentrace website zie ik dat het aflever adres: TATRALAAN 1 5801 KJ VENRAY, niet klopt en dit niet mijn adres is, mijn adres is namelijk is gitaarstraat 11 5802kj venray, kan dit nog opgelost worden?

Gewenste Oplossing:

als het pakket op het juist adres word geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Berbatovac,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat het afleveradres op uw pakket niet overeenkomt met uw adres.

Het is niet mogelijk om achteraf het afleveradres aan te passen. Volgens de status is het pakket op 5802 KJ 1 afgeleverd. Ik hoop dat u nog navraag kunt doen op dit adres. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door liri