Klacht: Verkeerd adres

op 10 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Tijsse Klasen,

Bedankt voor uw bericht.
Volgens ons systeem is uw zending bezorgd bij de buren op nummer 31b. Is dit wellicht een ander huisnummer dan 31? Mocht uw pakket hier niet zijn of dit nummer niet bestaan dan wil ik u adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket. Deze zal dit dan verder oppakken met DHL. Wij kunnen zodra de verzender contact met ons opneemt een onderzoek opstarten.

Met vriendeijke groet,
Janneke
DHL Prcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sannetk90