Klacht: VERKEER POST CODE NAAR FRANKRIJK

op 22 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK VERKEER POSTCODE GESHRIJVEN NAAR FRANKRIJK TOEN IS TERUG NAAR OBSB
POSTBUS 99054
2500 NA DENHAAG
WAT MOET IK VERDER DOEN/
groetjes dalila djouaher

Gewenste Oplossing:

ik wacht op mijn pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 juni 2016 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Djouaher,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending met barcode 3SKAAG4921555 onlangs retour afzender is gegaan. U geeft aan dat u graag zou willen weten wat de vervolgstappen zijn, omdat u de zending nog niet retour heeft ontvangen.

Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Uw zending wordt geretourneerd aan onze afdeling voor onbestelbare zendingen: OBSB. De retourtermijn binnen Europa bedraagt 2 tot 3 weken. Uw zending wordt kosteloos retour gestuurd, waardoor de zending mogelijk met lagere prioriteit wordt behandeld. Met die reden is er sprake van een langere retourtermijn. Ik wil u vriendelijke verzoeken deze termijn af te wachten.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door dalilocha