Klacht: verkeer de bezorging adres verwisseld

op 04 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket verzonden van Doetinchem naar wielweg 5 3785kp Zwartebroek is niet aangekomen,daarvoor is een pakket gebracht dat niet voor ons bestemt was .de inhoud is een fietsaanhanger die niet op dit adres besteld is we wachten nu op het pakket uit Doetinchem.

graag zouden we het verzonden pakket uit Doetinchem ontvangen op wielweg 5 3785 kp K.v.Leeuwen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer van Leeuwen, Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is, mijn excuses voor het ongemak! Om verder te gaan met uw melding ontvang ik nog graag een aantal gegevens: - Wat is de tracking code van uw pakket? Ik begrijp dat u ook een pakket heeft ontvangen wat niet bestemd is voor u? - Wat is daarvan de tracking code? - Is deze nog steeds in uw bezig of heeft u dit pakket inmiddels bij het juiste adres bezorgd? Ik kijk uit naar uw antwoord. Met vriendelijke groet, PostNL

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer van Leeuwen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 augustus 2016 om 12:33 geantwoord

Geachte heer van Leeuwen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door inhoud kleding