Klacht: verkeer bezorgde post

op 06 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag 22-4-2017 ontvang ik uit de straat bankafschrift [ geopend ] en verzekering polissen deze waren niet bij mij op nr 59 maar op nr 61 bezorgd dit vind ik zeer lomp daar 59 totaal niet op 61 lijkt en het meer gebeurt dat wij post van anderen krijgen nooit heb ik daar over geklaagt maar dit is te gek Nog een tip geef uw personeel een leescursus of een bril dit kan n.l. echt niet

Gewenste Oplossing:

neem goede mensen in dienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw v.d. Vendel, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat uw post op een ander adres is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. PostNL is echter niet meer de enige bezorger in Nederland en met name banken en verzekeraars maken ook gebruik van andere bezorg bedrijven. Zou u voor mij kunnen controleren of er een oranje streepjes code op de enveloppen aanwezig was of dat de melding Port betaald PostNL erop vermeld staat? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw v.d. Vendel, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw v.d. Vendel,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door rinco v d vendel