Klacht: Verkeede informatie

op 24 oktober 2011 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben overgestapt vam Ziggo naar Telfort. Het heeft lang geduurd voor ik deze beslissen heb genomen. De telefonist van telfort heeft mij een aantal dingen beloofd die hij niet na kan komen. Heb al 5 verschillende medewerkers aan de lijn gehad die allen iets anders zeggen. Er is beloofd dat het opzeggen bij Ziggo door telfort wordt gedaan, niet dus! Nadat internet was aangesloten nam telfort contact op over interactieve tv, niet dus! Ik kreeg nog een 2de interactief kastje voor boven, niet dus! Telefonisch kun je niet terecht met je klacht en schriftelijk wordt er niet gereageerd. Per telefoon wordt medegedeeld dat het jammer is maar dat ze er verder niets aan kunnen doen. Nu zit ik vast aan het contract maar na dat jaar ben ik zeker weg.

Gewenste Oplossing:

Als telfort de beloftes nakomt zoals afgesproken. Telfort het personeel fatsoenlijk informeert en niet zoveel mogelijk klanten werven en dingen beloven die niet nagekomen (kunnen) worden.

Alle klachten die gemeld zijn door marga293