Klacht: verkapte oplichting

op 27 september 2011 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na diverse klachten o.a door de colpeteur verkeerde voorlich-ting,een beloofde oude krant waar ik al maanden op wacht en nog veel meer nu is er 30-06 8 € en op 30-08 1 € teveel ingehouden, na diverse dure telefoontjes nog steeds niks te-rug gestort maar wel beloofd door X, mijn geduld is op en ik wil mijn geld uiterlijk morgen terug zoniet storneer ik en wacht ik 3 maanden met terugbetalen.

Gewenste Oplossing:

VANDAAG MIJN GELD TERUG !!!

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door antonius 65