Klacht: verjaardagskaart

op 14 oktober 2011 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik kreeg een kaart vandaag voor mijn verjaardag van Hans Anders. Zag er leuk uit. Ik werk verwezen naar een site. gefeliZIEteerd maar kwam niet verder. Wat een misleidende reclame zeg.

Een leuke orginele attentie zoals mij werd beloofd

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Hans Anders

Heeft op 14 oktober 2011 om 10:58 geantwoord

opgelost

Bericht van Hans Anders

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw…… Graag willen wij u helpen om toch op de juiste website te komen om zo te kijken wat uw verjaardagsverrassing is. Misschien hebt u bij het zoeken een zoekmachine gebruikt, hierdoor kan het voorkomen dat u niet op de website terecht komt. Als u het volgende adres www.hansanders.nl/gefelizieteerd in de adressenbalk van uw web-browser intikt komt u op de juiste site terecht. Mocht dit onverhoopt nog steeds niet lukken dan kunt u onderstaande link gebruiken. www.hansanders.nl/informatie/447-vriendenvoordeel/ Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0800-0075 optie 3 (gratis) Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anne1960