Klacht: Verjaardagscadeau moeder komt niet aan

op 11 mei 2020 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Wij (ons gezin, papa en kinderen) hebben voor moeder die jarig is (was) op 12 april een mooie tuinbank tweezits met kussens en parasol besteld op datum van 06 042020.
Bestellen en betalen ging heel vlot. Leveringstermijn 2 a 3 werkdagen, (met deze corona tijd kon dit wel even langer duren stond op de site, maar
heden vandaag op 27042020 nog steeds geen bank te zien.
Bij terug kijken op de site van VidaXL zien wij dat we geen bestelling geplaats hebben terwijl deze wel per mail bevestigd werd en waarvan het bestelnummer 32110396417 is. Als we hier op Volg uw bestelling klikken , dan krijgen we de melding Klaar voor verzending.
Echter bij de pakjesdienst (Packs) zegt men dat de zending niet aangekomen is bij hun en dat er dus geen bezorging mogelijk is.
We moeten contact op nemen met VidaXL …wat onmogelijk blijkt …..telefonisch niet (volgens hen wegens corona redenen om de werknemers te beschermen) Thans op het nummer vermeld op hun site 025882658 zegt men dat deze telefoon is afgesloten omwille van misbruik…… Er is dan nog de rechtstreekse chat waarop we vier dagen na de bestelling hadden gevraagd dat onze bestelling zou kunnen geleverd worden voor haar verjaardag. Dit ging volgens hen niet lukken door vertraging wegens corona. (begrijpelijk……) Tweede keer chat op 17 04 …nog steeds niets … hun verklaring pakket moet nog verstuurd worden vanuit hun magazijn…. ondertussen een tweede track and trace code gekregen van Packs dat ze een packet gingen toekrijgen van VidaXL en het dan naar ons gingen doorsturen. Ondertussen heeft Packs gemeld dat ze geen bestelling (pakket) ontvangen hebben van VidaXL en het daardoor ook niet kunnen versturen aan ons .Nogmaals proberen te chatten op 27042020 …gevolg chat geeft foutmelding en je raakt niet binnen………Wat nu ???? het begint er steeds meer op te lijken dat de firma VidaXL een grote ramp is of zelfs wel fake …. als je het mij vraagt is dit en zuur verjaardagscadeau.

Ik (wij) zullen tevreden zijn als ons packet afgeleverd wordt en we na al de zonnige dagen (waarschijnlijk in de regen) in onze zetel kunnen ploffen, Sorry VidaXL maar hier schieten jullie toch serieus te kort dus een extraatje van uwer kant is welkom......

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Alicia janssens