Klacht: Verjaardags kaart.

op 05 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29 mei om 15.00 uur verjaardags kaart op de bus gedaan.30 Mei kleindochter jarig.1Juni pas aangekomen.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval een uitleg of een excuus. M.v.g .Oma Ineke Jeremiasse.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juni 2018 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jeremaisse,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de door u verzonden kaart 2 dagen vertraging heeft opgelopen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil u mijn excuses aanbieden dat dit is voorgevallen. Normaal gesproken bezorgen we een kaart binnen 24 uur, maar het komt wel eens voor dat een kaart vertraging oploopt. De reden hiervan is voor mij onbekend omdat briefpost niet te traceren is.
Ik hoop dat het in de toekomst niet weer voorkomt.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rembrandt 40 e