Klacht: Vering kapot op 2 plekken bankstel is 2,5 jaar oud

op 09 oktober 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben 2,5 jaar geleden een leren hoekbankstel gekocht van bijna 2.500 euro. Toen de bank geleverd werd kwamen we erachter dat er verschil was in de hoogte van de bank , erover gebeld en toen kwam er een monteur die er wat schuim in deed en het was nog steeds hetzelfde maar zei dat het vanzelf wel weer goed in vorm kwam ( wat niet het geval was ) . Toen weer gebeld en kwam er weer dezelde monteur en die zei doodleuk dat hij er niks meer aan deed. Verder niet meer gebeld want ze doen er echt niks aan !!! Nu komt de vering bij de hoek en de rechterhoek stuk er uit en je kan er niet meer op zitten want dan heb je een vering in je bibs, weer gebeld en kwam weer dezelfde monteur met nog iemand en de hebben het ook geconstateerd maar die zeiden dat ze het zouden doorgeven aan het hoofdkantoor maar dat ik zowie 2/3 ZELF moest betalen en dat 1/3 voor hun rekening was !!! Terwijl je garantie hebt van 3 jaar vind dit echt te gek voor woorden en hoop dat hier wat aan gedaan word ,Want ik ga hier echt wat aan doen !!! Desnoods de media opzoeken !!!

Ik wil gewoon dat hun het zelf goed maken en dat ik er niet voor te betalen moet !!! Het is een bank van bijna 2500 euro en heb geen kinderen in huis we zijn met zijn tween en zijn weinig thuis dus we zitten er heel weinig op !!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 26 september 2017 om 14:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Konyaspor