Klacht: verhuizing na 6 maanden nog steeds niet verwerkt!!!!!!!

op 04 oktober 2011 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Wij zijn begin juni verhuist en hebben dit netjes aan de NEM doorgegeven. Ik heb dit via het digitale formulier (online) doorgegeven maar heb na twee weken geen reactie ontvangen en vervolgens een email gestuurd. Ik heb daarna een medewerker van de NEM gesproken en deze heeft mij geadviseerd de meterstanden schriftelijk door te geven dmv meterstandenkaart. Ik heb dit vervolgens meteen dezelfde dag ingevuld en op de bus gedaan. Het is inmiddels oktober en nog steeds heb ik niets van de NEM vernomen. Ik heb vervolgens telefonisch contact opgenomen met de NEM, waarna ik te horen kreeg dat de verhuizing nooit is verwerkt. De meterstanden van de oude woning zijn wel verwerkt en de afrekening is wel verzonden (let wel naar het oude adres). Ik vind het ongeloofelijk dat de administratie niet op een rijtje is en ik maanden lang moet wachten voordat zij doen wat ze beloven te doen. Nu moet ik weer bellen en achter de NEM aan gaan.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat mijn verhuizing met terugwerkende kracht wordt verwerkt en er een bepaalde korting wordt gegeven daar ik wel telefoonkosten heb gemaakt en ik geen rekening heb gehouden met de kosten daar ik ervan uitging dat maandelijks het voorschot netjes van mijn rekening werd afgeschreven.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 28 september 2012 om 13:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Nederlandse Energie Maatschappij

Alle klachten die gemeld zijn door achkar