Klacht: verhuizing en eindafrekening erg moeilijk voor NEM

op 12 oktober 2011 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Sinds juni ben ik verhuisd en heb ik mijn adreswijziging doorgegeven aan NEM. Nu, 4 maanden later, wordt er nog steeds een maandelijks bedrag afgeschreven voor het oude adres en voor het nieuwe. Bovendien krijg ik een JAARafrekening tot augustus van mijn oude adres met Geschatte meterstanden (heb pas 3x de meterstanden doorgegeven) ipv een EINDafrekening die tot juni zou lopen. Overigens alle correspondentie naar oude adres terwijl het adres inmiddels goed in hun systeem staat. Ik heb nu inmiddels ruim 8x gebeld, ben tot 3x toe gedreigd met afsluiting door Liander (NEM moest adreswijziging nog doorgeven). Dat uiteindelijk kunnen regelen, krijg ik een brief van NEM dat zij me af gaan sluiten omdat ik niet op correspondentie van hen reageer (en dit dan weer wel op nieuwe adres). Kortom, één grote chaos daar. Overigens zijn van de 8 telefoontjes 2 medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam geweest, de rest is absoluut onvriendelijk en niet klantgericht.

Vergoeding van de gemaakte telefoonkosten en opzeggen abonnement bij hen zonder kosten. Ik wens hier geen klant meer te zijn.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 28 september 2012 om 13:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Nederlandse Energie Maatschappij

Alle klachten die gemeld zijn door onsp