Klacht: verhuizing binnen UPC gebied.

op 02 november 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nadat mijn moeder op tijd bij UPC een verhuizing heeft gemeld, is het UPC nog niet gelukt om haar aan te sluiten. Ze is op 25 oktober j.l. verhuisd van Duiven naar Doetinchem. Op haar nieuwe adres kon ze het modem niet installeert te krijgen. In eerste instantie lag volgens UPC de fout bij haar zelf, maar nu 1 week later gaf UPC toe dat er ook een fout in de telefooncentrale was gemaakt. Er was door mij met een persoon van UPC een afspraak gemaakt om op vrijdag 4 november dat er een monteur bij haar langs kwam, zeker omdat een vrouw betreft van 70 jaar. 24 uur later belde UPC mij op om te zeggen dat het fout in de centrale was opgelost en dat pas op 10 november a,s, een monteur bij haar langs kan komen. M.a.w. 16 dagen nadat zij verhuisd is. Zij valt onder de garantiebepaling van UPC. Het betekent gewoon achter aan sluiten en dat ze maar 50% van het abonnement terug kan krijgen. Om een klant in te dienen werd ik NIET doorgeschakeld. De klachtenbehandeling afdeling zou me evt. morgen bellen.

Dat aankomende vrijdag (4 november) bij haar een monteur aangaat om het probleem op te lossen. Het duurt van het oplossen ong. 30 min. En excuusbrief van de desbetreffende afdeling, financiële gemoed doening en een flinke bos bloemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fradet