Klacht: Verhuizing

op 17 oktober 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn 10 oktober verhuist. Begin september hebben we door gegeven aan Ziggo dat het alles in 1 pakket op het oude adres moest worden stopgezet en nieuw aangemeld moest worden op het nieuwe adres met behoud van ons telefoonnummer. Alle bekabeling is ook al ruim van te voren aangelegen door de aannemer van Ziggo. We hadden ook gelijk een analoog signaal. Alleen toen we internet en digitale tv wilden aansluiten merkten we dat we nog geen signaal hadden. Na gebeld te hebben met Ziggo en meerdere keren door gestuurd te worden om daarna weer alles uit te leggen bleek dat ons appartementen complex nog niet bestond bij Ziggo. Er werd verteld dat de aannemer dat moest regelen en dat ik niet verder geholpen kon worden. Na meerdere dagen bellen ben ik achter de naam en telefoonnummer gekomen van de firma en persoon die namens Ziggo de kabels aansluit. Na deze gesproken te hebben bleek dat die vergeten was ons complex aan te melden. Dit was op 7 oktober. 11 oktober heb ik naar Ziggo gebeld om te vragen of alles geregeld was, maar er was nog niks veranderd . Wel zouden ze alles gaan uitzoeken en me terugbellen waarom het zo lang duurt en hoe lang het nog zou duren. Ik ben toen terug gebeld met de informatie dat de aannemer ons nog niet had aangemeld bij Ziggo. Oud nieuws dus. Vandaag dus maar weer gebeld naar Ziggo en nog steeds geen nieuws alleen wist die te vertellen dat het waarschijnlijk 1 november word, maar hij wist niet waarom. Wij zitten nu dus al een week zonder internet, digitale televisie en fax en dat gaat nu dus nog waarschijnlijk 2 weken duren. Ik heb nu al voor €12,90 gebeld naar Ziggo en word eigenlijk niks wijzer. Mijn vader en ik hebben allebei een eigen bedrijf en moeten nu naar andere toe om te internetbankieren en alle faxen komen ook niet aan. Wij zijn altijd tevreden klant bij Ziggo en maken ook gebruik van al de diensten, maar een verhuizing naar een nieuwbouw woning lijkt wel onmogelijk voor dit bedrijf.

Vriendelijke groet,

Jeffrey Pennings

Ik hoop dat dit snel opgelost word en dat er ook enige compensatie plaats vind.

Alle klachten die gemeld zijn door Janus1983