Klacht: Verhuisservice werkt super slecht en informatievoorziening is waardeloos

Mevr. D. de Liever. op 01 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb verhuisservice voor mij en mijn dochter aangevraagd en echt alles gaat mis.
Mijn post wordt niet doorgestuurd omdat ze niet het woordje ‘de’ van mijn achternaam erbij hadden… Heb ik echt goed opgegeven.
Kom ik nu achter na 2 weken heen en weer getwitter.
De post van mijn ex wordt juist wel doorgestuurd…
Er blijkt dus geen onderscheid gemaakt te kunnen worden tussen DHR en MEVR. Ik kan nu het verhuisbericht van mijn dochter stopzetten zodat de post van mijn ex niet meer wordt doorgestuurd, maar daar heb ik wel voor betaald.. Als ik vraag of ik dat geld dan terugkrijg luidt het antwoord dat je de eerste 2 weken kosteloos kan annuleren en daarna niet meer. Maar je komt er niet meteen achter dat het fout gaat en bovendien duurt het dus ook weken om erachter te komen waardoor het fout gaat. Advies: NIET GEBRUIKEN deze zogenaamde service. Is geldklopperij en werkt niet bovendien!

Als de post van mij en mijn dochter wordt doorgestuurd en die van mijn ex niet.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw de Liever, Uit uw bericht begrijp ik dat u de verhuisservice heeft aangevraagd, maar dat u daar niet tevreden over bent. Ik kan mij voorstellen dat u hier van baalt en wil u dan ook mijn excuses voor aanbieden. Mocht u willen dat ik met u mee kijk, dan ontvang ik graag het ordernummer van de verhuisservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw De Liever, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Wilt u hierbij ook aangeven op welke naam of namen de post doorgestuurd zou moeten worden Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 april 2018 om 18:07 geantwoord

Geachte mevrouw De Liever,

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door