Mijn Klacht:
Heb verhuisservice voor mij en mijn dochter aangevraagd en echt alles gaat mis.
Mijn post wordt niet doorgestuurd omdat ze niet het woordje ‘de’ van mijn achternaam erbij hadden… Heb ik echt goed opgegeven.
Kom ik nu achter na 2 weken heen en weer getwitter.
De post van mijn ex wordt juist wel doorgestuurd…
Er blijkt dus geen onderscheid gemaakt te kunnen worden tussen DHR en MEVR. Ik kan nu het verhuisbericht van mijn dochter stopzetten zodat de post van mijn ex niet meer wordt doorgestuurd, maar daar heb ik wel voor betaald.. Als ik vraag of ik dat geld dan terugkrijg luidt het antwoord dat je de eerste 2 weken kosteloos kan annuleren en daarna niet meer. Maar je komt er niet meteen achter dat het fout gaat en bovendien duurt het dus ook weken om erachter te komen waardoor het fout gaat. Advies: NIET GEBRUIKEN deze zogenaamde service. Is geldklopperij en werkt niet bovendien!
Gewenste Oplossing:
Als de post van mij en mijn dochter wordt doorgestuurd en die van mijn ex niet.
