Klacht: verhuisservice werkt niet goed

op 02 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De betaalde verhuisservice van postnl werkt niet goed. Ongeveer 80% van mijn post komt nog aan op mijn vorige adres.

Gewenste Oplossing:

Een correct doorsturen van al mijn post en compensatie in de vorm van terugbetaling van de afgelopen 2 maanden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw/heer Lamberts, Uit uw bericht begrijp ik dat u onlangs een Verhuisservice heeft aangevraagd, maar uw post deels niet wordt doorgezonden. Ik vind het spijtig om van u te moeten vernemen dat de Verhuisservice niet volledig naar behoren verloopt. Mijn excuses voor dit ongemak. Om u beter van dienst te kunnen zijn, zou ik nog graag uw oude adres ontvangen in een reactie op dit bericht. Kunt u daarnaast voor mij controleren of de achtergebleven poststukken binnen de service vallen? Dit kunt u controleren aan de hand van het PostNL logo linksboven of de oranje/grijze regel rechtsonder op het poststuk. Poststukken die door andere postbedrijven worden bezorgd, zoals Sandd, vallen bijvoorbeeld niet binnen de service. In afwachting op uw reactie verblijf ik. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Lamberts, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Lamberts,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 06 juli 2016 om 18:45 geantwoord

Ik heb op jullie 1e mail wél een reactie gegeven en de aanvullende info gestuurd. Daarna heb ik van jullie niets vernomen. Er is dus nog niets opgelost.
Graag jullie reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door sicl