Klacht: verhuisservice

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de verhuisservice is het nieuwe adres een verkeerd nummer verwerkt.
Wij krijgen nu geen post. Ik wil graag het adres aangepast hebben, is dit niet mogelijk. moet een nieuwe verhuisservice aan vragen. Krijg de kosten van de resterende maanden niet retour!

Gewenste Oplossing:

Dat mijn nieuwe adres wordt aangepast naar naar het juiste adres

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Hagedoorn, Uit uw bericht begrijp ik dat u de Verhuisservice heeft aangevraagd, maar dat u een verkeerd adres heeft opgegeven. Ik snap dat u dit wilt laten corrigeren. Het is helaas niet mogelijk om een wijziging te doen in deze gegevens. De enige mogelijkheid is om de service stop te zetten en deze opnieuw aan te vragen. Vergoeding is niet mogelijk omdat u volgens onze Algemene Voorwaarden uw service binnen 14 dagen kosteloos kunt annuleren. Deze termijn is inmiddels verstreken. Als u de service wilt intrekken verneem ik dit graag van u en onderneem ik hierop actie. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht GGHagedoorn

1 maand geleden - Annuleer de doorzendservice maar. Echt heel service gericht. In de bevestiging wordt beide adressen weer gegeven. Geld kloppenrij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hagedoorn,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb de service bij deze voor u stopgezet. Deze wijziging zal binnen uiterlijk 5 werkdagen worden verwerkt. Uw post wordt dan ook binnen 5 werkdagen weer op de gebruikelijke wijze bezorgd, indien u inmiddels een nieuwe service heeft aangevraagd zal deze uiteraard actief blijven. U komt spijtig genoeg niet in aanmerking voor een vergoeding omdat u volgens onze Algemene Voorwaarden uw service binnen 14 dagen kosteloos kunt annuleren. Deze termijn is inmiddels verstreken.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door GGHagedoorn