Klacht: verhuisservice

op 13 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin Augustus verhuisservice aangevraagd en betaald . Op 31,augustusn netjes een berichtje dat de service per 1 september in gaat. Tot op heden wordt de post nog steeds op oude adres bezorgd, op mailtjes wordt niet gereageerd door PostNl. Ik baal verschrikkelijkd dat dit niet goed loopt, heb al belangrijke post gemist waaronder een rouwkaart.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de post wordt bezorgd op nieuw adres

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 september 2016 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Oosterhout,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Mijn excuses voor het feit dat er nog geen post naar uw nieuwe adres is doorgezonden.

Hiervan heb ik een melding gemaakt om ervoor te zorgen dat uw post zo spoedig mogelijk correct zal worden doorgezonden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jowan van Oosterhout