Klacht: verhoging abonnementsprijs

op 15 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 juni gaat de Telegraaf automatisch € 91,50 afaschrijven voor mijn 3- maandelikse abonnement Dit was € 86,25. Een verhoging van ruim 6% !! Zonder enige vorm van aankondiging of bekendmaking vooraf.
Niet in de gelegenheid gesteld te reageren.

Gewenste Oplossing:

Handhaving huidige prijs ad € 86,25, in ieder geval tot einde van dit jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 juni 2016 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Muller,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat er een prijsverhoging van ruim 6% plaatsvindt zonder enige vorm van aankondiging.

Zoals elk jaar vindt er op 1 juli een prijsverhoging plaats. Dit jaar zetten we ook de extra stap om onze trouwe abonnee nog beter van dienst te zijn. Daarom hebben we met deze tariefsverhoging een uitbreiding van het abonnement geinitieerd. Het VIP abonnement.

Uw abonnement is uitgebreid met vele extra's. U betaalt iets meer maar u ontvangt ook veel meer. U kunt via mijnmedia.nl/voordeel vele kortingen krijgen. Tevens kunt u nu ook volledig toegang krijgen tot alle digitale diensten van De Telegraaf.

Over het bovenstaande hebben wij alle abonnees op wie dit van toepassing is geinformeerd per e-mail of per brief.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door RMuller1941