Klacht: vergoeding nav stroomstoring

op 29 juli 2016 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 23/06 viel om 19:00 de stroom uit , dit heeft tot 24/06 16:30 geduurt!
Er bleek een storing te zijn waardoor de gehele straat zonder stroom zat.
Dit kan gebeuren…echter heeft het zo lang geduurt dat ik de gehele inhoud van mijn koelkast en vriezer weg heb moeten gooien. Ook moest ik thuis blijven omdat de monteur bij de meter moest zijn.

op 24/06 heb ik bij enexis een schadeclaim ingedient , nu 5 weken later nog geen reactie.

Ik snap niet dat dit zo lang moet duren , er zijn wettelijke richtlijnen betreft schade vergoedingen.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik eindelijk reactie krijg en het bedrag ontvang waar ik recht op heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 29 juli 2016 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rijvers,

U hebt een klacht bij Enexis ingediend over de diepvriesproducten die verloren zijn gegaan door de langdurige stroomstoring. U hebt met mijn collega hierover vandaag gesproken. In het telefonische gesprek bent u tot een passende oplossing gekomen. Ik vertrouw erop dat dit naar tevredenheid is afgehandeld.

Dave
Webcare Enexis

Alle klachten die gemeld zijn door Ginny Rijvers