Klacht: Verglijkbaar toestel

op 31 augustus 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ik ben klant bij ace mijn telefoon sony experia z5 is kapot gegaan hiervoor claim ingredient en goedgekeurd nadat het eerst een aantal keer niet goed is gegaan heft totaal 5 dagen geduurt. Vervolgens was als verwacht de sonyz5 (NIEUW TOESTEL IN IEDERE WINKEL BESCHIKBAAR) niet op voorraad en leverbaar. en moest ik een verglijkbaar toestel nemen de z3 die in velde of wegen niet lijkt op de z5. hierover de kc gebeld en deze wenste me veel success met de klachtenprocedure en konden natuurlijk helemaal niks betekenen!

ik verwcht of een echt verglijkbaar toestel!

of op korte termijn de z5!

Als dat niet mogelijk is verwacht ik alle kosten in de tussentijd gemaakt vergoed!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 07 september 2016 om 14:14 geantwoord

Goedemiddag meneer Popp,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Indien uw eigen type toestel niet op voorraad is, wordt er een e-mail gestuurd waarin de keuze wordt gegeven om voor een vergelijkbaar toestel te kiezen die binnen 24 uur geleverd kan worden. U heeft aangegeven dat u hiermee niet akkoord gaat. Indien u wenst op uw eigen toestel te wachten, wordt er een e-mail gestuurd wanneer deze weer op voorraad komt. In het systeem zie ik dat er 3 september jl. uw eigen type toestel is geleverd.

Natuurlijk is het begrijpelijk als uw toestel niet op voorraad is, dit vervelend is. Ik wil u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging en het ongemak.

Verder wens ik u nog een mooie dag toe.

Renate
WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door wardpopp