Klacht: Vergeten pakket

op 03 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zouden 2 pakketten bezorgd worden op vrijdag 28 April. Nadat de bezorger was geweest met maar 1 pakket, heb ik besloten even op te bellen of hij er niet toevallig een vergeten was. Dit bleek inderdaad het geval te zijn en de telefoniste zou zo snel als mogelijk contact opnemen met haar “leidinggevende” en deze zou vervolgens de bezorger terug sturen aangezien de bezorger nog in de buurt was. Na een half uur gewacht te hebben krijg ik bericht dat het pakket een dag later wordt bezorgd. Erg vervelend aangezien ik hiervoor thuis ben gebleven en morgen niet in staat ben hiervoor thuis te blijven. Na dit bericht heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantenservice, na het verhaal uitgelegd te hebben krijg ik te horen dat het nergens genoteerd staat dat ze het later alsnog langs zouden brengen en dat het sowieso niet kan dat de bezorger nog langs zou komen. Fijn als er dan ook nog wordt gezegd dat ik gewoon pech heb. Niet de eerste keer dat er problemen zijn met de bezorging via PostNL, erg vervelend

Als het pakket vandaag afgeleverd wordt. Zoals gepland en zoals afgesproken met de klantenservice

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 mei 2017 om 12:20 geantwoord

Geachte heer van der Putten,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat dit pakket niet op 28 april bij u is afgeleverd en dat het contact met onze klantenservice niet correct is verlopen. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Het is inderdaad niet mogelijk om een chauffeur dezelfde dag nog terug te sturen, die moet zijn of haar route verder afmaken. Ik zie dat u het pakket uiteindelijk op een postkantoor heeft kunnen afhalen. Mijn excuses voor alle overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door Coen van der Putten