Klacht: “Vergeten”

op 20 januari 2014 over BBC in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aankoop van een magnetron gedaan in de winkel, alleen de magnetron was niet op voorraad dus hij zou kosteloos binnen 3 werkdagen thuis worden bezorgd. Na 4 werkdagen was hij niet bezorgt en niks gehoord dus heb ik ze gebelt. Een half uur aan de telefoon in de wacht gehangen tot de medewerker van BBC mij vertelde dat het nog wel 3 dagen ging duren.
Nu was ik vandaag maar liefst 5 dagen verder en weer niks gehoord! Ik weer bellen, weer 15 min in wacht gezet (alsof het niks kost) en nu vertelde hij me dood leuk dat ze de bestelling waren vergeten! Ik hoop dat het nu heel snel word bezorgt maar ik ben absoluut niet tevreden over de gang van zaken.

Gewenste Oplossing:

Communicatie moet veel beter, (er bestaat zoiets als e-mail)
klanten service lijn moet sneller verlopen en niet zo duur.
Beter met klanten omgaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BBC

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BBC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door