Klacht: verfrommelde post

op 31 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij krijgen met zeer grote regelmaat de post verfrommeld, half naar buiten hangend (zodat het ook evt. nog kan verregenen) en vaak zelfs dubbel gevouwen in de brievenbus. Nu is dit bij sommige post nog niet zo erg, maar er is ook post die je liever netjes wilt houden. Laatst zat er zelfs een trouwkaart tussen! Ik heb de bezorger er zelf al een keer op aangesproken en hij zou erop letten, maar dit heeft dus duidelijk geen verbetering gebracht…

Wanneer de post in nette staat op de deurmat ligt. Lijkt me toch niet te veel gevraagd...

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte mevrouw Sterrenburg, Hartelijk dank voor uw bericht over de postbezorging op uw adres. U geeft aan dat uw post regelmatig verfrommeld wordt bezorgd of nog half uit de brievenbus hangt. Ik kan me voorstellen dat u het erg vervelend vindt om uw post op deze manier te ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Waren de betreffende poststukken voorzien van een oranje streepjescode rechtsonder en/of PostNL Port Betaald stempel rechtsboven? Op deze manier kan ik vaststellen of de post door ons of door een andere bezorgdienst is afgeleverd. - Kunt u aangeven op welke datum of data dit is voorgevallen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht ster29

3 weken geleden - Goedemiddag, De poststukken waren inderdaad voorzien van een oranje streepjescode onderop. De trouwkaart is bezorgd op donderdag 13, vrijdag 14 of zaterdag 15 juli. De overige data zou ik echt niet weten, ik heb er nooit aan gedacht om dat bij te houden. Ik zal er voortaan op letten. Ik hoop dat u hier iets mee kunt. Mvg

Heeft op 31 juli 2017 om 14:22 geantwoord

Geachte mevrouw Sterrenburg,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb een klacht opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betreffende medewerkers om dit beter te laten verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door ster29