Klacht: verfrommelde post

op 19 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij ontvangen onze post regelmatig verfrommeld in de brievenbus. Het is niet zo dat het moeilijk is de post er doorheen te krijgen (we hebben even getest) Niet fijn om kaarten, brieven enz beschadigd te ontvangen.

Als de post er op de juiste manier doorheen wordt bezorgd. Dus onbeschadigd, zonder vouwen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Koetsier, Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u regelmatig beschadigde post ontvangt. Allereerst mijn excuses voor dit ongemak. Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Zou ik ter controle mogen weten of de beschadigde poststukken met PostNL zijn verzonden? Dit is te zien aan het logo of de streepjescode. Graag ontvang ik voor de melding de volgende informatie: - Ontvangt u de beschadigde post met excuuskaart? - Wie zijn de afzenders van de beschadigde poststukken? - Wanneer heeft u de post voor het eerst beschadigd ontvangen? Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Koetsier, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:34 geantwoord

Geachte mevrouw Koetsier,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door TT Koetsier