Klacht: Verdwijnen van brieven

GenovevaJewel op 14 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verstuur dagelijks meerdere zendingen via de brievenbus. Helaas verdwijnen er de laatste 3-4 weken massaal poststukken. Ik heb een eigen webshop en het kost me veel geld om veel artikelen opnieuw te moeten verzenden via de post. Bij iedere zending moet ik nu maar hopen dat deze daadwerkelijk bezorgd wordt. Heel erg vervelend. Omdat ik verkoop via een platform en de concurrentie daardoor groot is, moet ik de verkoopprijs dusdanig laag houden dat ik geen gebruik kan maken van trackTrace, omdat ik simpelweg geen winst meer overhoud. De brieven worden bij mij gewogen en op gewicht (royaal) gefrankeerd.
Wat gebeurt er met al die vermiste brieven? Heb het idee dat die in eigen tas gestoken worden.
Mijn vertrouwen in de post is helemaal weg.

Gewenste Oplossing:

Wat zou het toch mooi zijn als ik mijn geld terug krijg, maar ik weet ook dat dat gewoon niet kan. Ik wil dat als ik iets opstuur het dan ook aankomt bij mijn klanten. Mijn naam word op die manier kapot gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van door u verzonden post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - het volledige adres van de geadresseerden, - hoeveel poststukken zijn niet bij de geadresseerden aangekomen? - op welke data heeft u de poststukken verzonden? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren door contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht GenovevaJewel

1 jaar geleden - Bedankt voor uw bericht. Ik heb zojuist via Daan op jullie site alles doorgegeven. Met vriendelijke groet, Jenny

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 14 september 2021 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Uw klacht is inmiddels doorgegeven aan de managers in de regio van de afleveradressen om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Deze situatie wordt met de betreffende medewerkers besproken zodat met extra aandacht naar de postbezorging op deze adressen gekeken wordt. U ontvangt hier geen verdere terugkoppeling op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij actie. Als wij uw zendingen toch nog vinden, zullen wij deze uiteraard gaan bezorgen. Helaas kan ik de gevolgschade niet voor u vergoeden. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is namelijk uitgesloten in de Algemene Voorwaarden van PostNL.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door GenovevaJewel