Klacht: Verdwijnen pakket

op 03 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket naar Belgie verstuurd en is verdwenen , dien een klacht in en krijg te horen dat ik pech had .

Indien mijn pakket word bezorgd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Beumer, Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket naar België niet is aangekomen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend is, mijn excuses voor het ongemak! Ik wil graag mee kijken naar de status van uw pakket. Wilt u mij de tracking code van dit pakket sturen? Ik zie uit naar uw antwoord. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Beumer, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 05 september 2016 om 15:06 geantwoord

Geachte mevrouw Beumer,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Wizard1965