Klacht: Verdwenen pakket

JVD12 op 10 november 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket dat al te laat was is volgens DHL bezorgd, terwijl ik niet thuis lag.
Brief in de bus dat bezorger het later zou proberen, maar code om aan te passen werkt niet, want “is bezorgd”. Buren weten van niks.
DHL verwijst door naar afzender (die ik heb ingelicht, maar daar gaat wéér een week overheen), terwijl duidelijk is dat het bij bezorger mis is gegaan.
Hij heeft 1) het pakket bij buren bezorgd en geen briefje achtergelaten. (Direct buren weten van niks en daar is ook niet aangebeld op moment van zgn bezorging). 2) hij heeft het pakket zelf.
Ben erg geneigd aangifte van diefstal te doen, aangezien DHL weigert contact op te nemen met de bezorger die 100% verantwoordelijk is.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 november 2017 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw pakket de melding 'bezorgd' heeft terwijl u niets ontvangen heeft. Dan is het inderdaad verstandig om een onderzoek op te starten en navraag te gaan doen. Wij doen dit in opdracht van de verzender omdat de verzender in dit geval klant is van DHL en ons de informatie kan verstrekken die wij nodig hebben voor het onderzoek. Zodra de verzender contact met ons opneemt gaan wij hier dan ook direct mee aan de slag.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door