Klacht: verdwenen pakket

Nancy64 op 03 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 3 weken pas bericht gekregen dat de winterjas (die geruild moest worden) van mijn dochter á €180,- kwijtgeraakt is!? Helaas is deze niet aangetekend verzonden en dus hebben we geen poot om op te staan. Nou bedankt PostNL voor het kwijtraken..Kan geen klacht kwijt via de website en krijg ook geen contact via de chat of messenger?! Klantvriendelijk hoor.

Als geld van de jas terug zou krijgen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 november 2017 om 15:22 geantwoord

Geachte mevrouw Heijnekamp,

Ten eerste mijn excuses voor het feit dat dit pakket niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u heel erg teleurgesteld bent.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er een onderzoek voor u is opgestart en dat het pakket helaas niet is gevonden. Aangezien u het pakket zonder aanvullende verzekering heeft verzonden is het niet mogelijk om een vergoeding te ontvangen. Ik heb niet de mogelijkheid om de uitslag van het onderzoek te veranderen.

Nancy64

Heeft op 06 november 2017 om 22:21 geantwoord

Wij hopen dat degene die deze winterjas heeft er veel plezier aan heeft of er in ieder geval wat aan over gehouden heeft. Het enige wat wij hebben is een flinke kater!

Alle klachten die gemeld zijn door