Klacht: verdwenen pakket

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op vrijdag hebben wij een bestelling gedaan en dit zou volgens de site van post nl op zaterdag bezorgd worden tussen 10:30-12:30 , rond 12 uur werd dit ineens tot 14:00 om 14:00 werd het dinsdag tussen 10:30en 14:00
en nu om 16:00… het pakket is nog niet te volgen!
volgens de dame van postnl klantenservice (telefoon) is het niet waar dat ik dit pakket al als word bezorgd heb gelezen want het staat vandaag om 12:00 pas als in ontvangst genomen.
ik moet er bij zeggen dat er op onze route al een postbode was die een half jaar geen post heeft bezorgd en nog het e.a thuis had liggen. ook pakjes vanuit china verdwijnen hier regelmatig.

Gewenste Oplossing:

als het pakje netjes heel bij mij aan komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Polling,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorging van uw pakket telkens werd verschoven, waardoor het niet duidelijk was wanneer u deze kon verwachten. Ik begrijp dat dit vervelend voor u is, en ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik zie dat dit pakket afgelopen dinsdag bij u is bezorgd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door sebastiaanP1996