Klacht: verdwenen mobiel samsung galaxy S7 edge

op 18 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

7 juli mobiel aangeboden ter reparatie (in garantieperiode). 8 juli opgehaald door mydynalogic / dr. Mobile. 10 juli mail ontvangen dat zij niet een mobiel hebben ontvangen maar een samsung VR-bril. Gebeld: 45 cent per minuut tot max van 22,50 euro! Totale belkosten: 9,50. Zij gaven aan dat mobiel wel retour zou komen. 15 juli kwam koerier: een pakket met andere persoonsnaam en ander adres, maar de scan liet wel het juiste adres zien. Koerier heeft pakket meegenomen en gaf aan dat er contact opgenomen zou worden. Tot op heden nog niets vernomen, ondanks aantal mail van onze kant. Nu contact op genomen met belsimpel waar toestel in okt. 2016 is gekocht. Zij gaan er achter aan, maar kan lang duren. Ik heb er weinig vertrouwen in!

Wanneer mijn zoon zijn toestel ter waarde van 700,00 euro terug heeft met een schadevergoeding van gemaakte telefoonkosten en de weken dat hij de telefoon niet heeft kunnen gebruiken.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 minuten geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:58 geantwoord

Geachte heer Reuling,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic