Klacht: Verdwenen kadobon uit envelop

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren ontving ik een beterschapskaart van mijn collega’s en cliënten van 2 woongroepen met verstandelijk beperkte mensen.
Het betrof een dubbel gevouwen kaart. Toen ik mijn collega’s belde om te bedanken kwam uit het gesprek dat in de kaart een bloemenbon van €15,00 zou moeten zitten. Dit was niet het geval!!
Bij ontvangst van de kaart was me wel opgevallen dat de envelop niet goed dicht zat en wat beschadigd/gescheurd wassen.
De bon wassen verdwenen.

*Uitzoeken wie dit gedaan heeft
*De betreffende medewerker/bezorger zal berispt moeten worden.
*Excuus
*Vergoeding van de bloemenbon.
Ik zou graag willen weten hoe men weet dat er een kadobon tussen een gevouwen kaart zit

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 15:38 geantwoord

Geachte heer/mevrouw van Randwijk,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat een voor u bestemde beterschapskaart beschadigd en zonder bloemenbon bij u is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet voor u achterhalen wat er precies gebeurd is. Dergelijke poststukken zijn namelijk niet te traceren in het postproces. Briefpost is niet verzekerd tegen schade of vermissing, het is hierdoor helaas niet mogelijk om u een vergoeding van de bloemenbon te doen toekomen. Uw melding heb ik doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging zodat de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de bezorging op uw adres worden aangesproken en verzocht worden extra aandacht te besteden aan de bezorging. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van PostNL kunt verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken.

Alle klachten die gemeld zijn door L v Randwijk