Klacht: verdwenen inhoud pakket

op 03 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 25 juli kreeg ik een verfrommelde zak ter grootte van een A4-formaat gevoerd met plastic beschermnoppen in mijn brievenbus. Deze zak was opengescheurd aan de bovenkant en er zat niets in. Op de zak zat een blauwe sticker met Aooo Prior er op. Als afzender zat daaronder een sticker met een QR-code en een vierkant ter groote van een postzegel met als opdruk: Belgique, bpost + 20/07/2017.

Ik weet absoluut niet wat de inhoud had kunnen zijn, maar als die eruit is gehaald zou het wel eens van belang kunnen blijken.

Zou U mij enigszins verder kunnen helpen?

Bij voorbaat mijn hartelijke dank

Als ik de afzender te weten zou kunnen komen en als de postbode achterhaald zou kunnen worden op die dag, want ik neem aan, dat die de enveloppe in de bus heeft gestopt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Bogers, Hartelijk dank voor u bericht. Het spijt mij om te horen dat deze post zo bij u is aangekomen. Om hier een melding van te maken moet ik eerst even een aantal zaken checken. Weet u zeker dat deze post door is bezorgd? Ziet u ergens het PostNL logo of ons watermerk? Daarnaast weet ik dus niet wie de afzender is van dit pakketje of wat de inhoud was? Laatste vraag, zat er ook een excuuskaartje bij? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht marianne bogers

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Helaas weet ik niet, welk bedrijf het bezorgd heeft: ik ging er van uit, dat het PostNl was, omdat de rest van de post in de brievenbus wel daarvan was. Er zat geen bericht bij. Hieruit begrijp ik, dat het niet te achterhalen is. Ik dank u toch, dat u mijn klacht serieus genomen heeft. Hoogachtend, MPJ Bogers

Heeft op 03 augustus 2017 om 13:23 geantwoord

Geachte mevrouw Bogers,

Dat heb ik uiteraard graag gedaan. Dan valt het inderdaad helaas niet te achterhalen. Hopelijk hoort u nog iets van de afzender. Wellicht stond er nog een adres op de ontbrekende inhoud en wordt dit nog retour gezonden naar de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne bogers