Klacht: Verdwaald pakketje

op 02 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 18 maart een pakketje verzonden vanuit vivant Raadhuisplein in Heerhugowaard naar Modejunkies Ijmuiden. Mijn pakketje is niet aangekomen en nu moet ik alsnog voor dat pakketje betalen.

Gewenste Oplossing:

De kosten vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 mei 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw retourzending is naar het centrale sorteercentrum gestuurd. Vanuit hier gaan alle retourzendingen door naar de oorspronkelijke verzender. De laatste scan die u ziet, is dat het pakket naar het sorteercentrum gaat. Daarna is de zending niet verder te traceren in het netwerk van DHL.

Het kan dan nog enkele werkdagen duren voordat de oorspronkelijke verzender de retour heeft ontvangen en heeft kunnen verwerken. Voor meer informatie over de verwerkingstijd van uw retourzending adviseer ik u om contact op te nemen met het bedrijf waaraan u geretourneerd heeft.

U heeft bij het retour sturen een afgiftebewijs gekregen en deze dient u altijd goed te bewaren aangezien dit het bewijs is van verzenden. Geeft de partij aan het pakket niet te hebben ontvanger dan dienen zij zelf een onderzoek te starten bij DHL.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine97