Klacht: verbindingsproblemen

op 19 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik kan geen verbinding krijgen met bepaalde nummers. Of het nu binnen de stad, buiten de stad is, maakt niet uit (geldt niet voor gsm nrs).
Na een aantal weken merkte ik dat het wel heel vaak was en altijd bij dezelfde nrs. Ook mijn werklocatie is niet te bereiken.
Direct de klachtenlijn van tele 2 gebeld en zij vertelden me dat dit al maanden aan de hand is en dat er bij een bepaalde provider (weet niet meer welke) geen verbinding gemaakt kon worden en dat ze er uit alle macht aan werken om het goed te krijgen.
Maar ik zie helemaal geen melding van de soort storing die er zgn. is. Als het al maanden zo is, waarom is het dan niet bekend gemaakt, zodat je niet elke keer je gek zit te bellen om verbinding te krijgen.
(zodra ik het nr. intoets krijg ik zoemtoon (dat dus wel) daarna de ingedrukte toetsgeluiden en dan niets meer).
De helft van de mensen die ik bel krijg ik wel aan de lijn (de beltoon gaat over) Dus er is inderdaad iets wat niet klopt.
Als ik met mijn mobiel het nr. bel krijg ik de persoon gewoon aan de lijn.
Ben ik nu de enige na al die maanden of kleppen ze weer gewoon uit hun nek (zoals zo vaak gebeurt bij callcenters) daar op dat callcenter.

Gewoon ieder telefooncontact weer kunnen bereiken.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 oktober 2011 om 15:16 geantwoord

Volgens onze gegevens is er eenmaal contact opgenomen i.v.m. problemen met het bellen naar bepaalde nummers. Indien de klant nog problemen heeft wordt geadviseerd om dit te melden via de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Er kan dan een onderzoek gestart worden naar de nummers die niet bereikbaar zijn en er kan verdere informatie gegeven worden over de storing.

Heeft op 25 oktober 2011 om 19:56 geantwoord

TOTAAL GEEN OPLOSSING. ALWEER GEEN REACTIE VAN TELE2, ALLEEN DAT IK WEEEEEEEER MOET BELLEN OF MAILEN. WEES NETJES EN BEL MIJ. IK BETAAL ELKE KEER OM ALLES TE MOGEN UITLEGGEN. JULLIE ZIJN NIET KONING. DAT ZIJN JE KLANTEN. SUFFIES. OFIK MOET LANGE EPISTELS TYPEN, OOK HARTSTIKKE FIJN. GAAN WE GEZELLIG WEER LANGE CONVERSATIES VIA DE MAIL VOEREN. WAAROM IS DAT TROUWENS NIET BIJ HET EERSTE TEL. GESPREK AAN DE ORDE GEKOMEN. ALLEEN MAAR DE OPMERKING: ZE WERKEN ER MET ALLE MACHT AAN. IK BEN BIJ HET EERSTE GESPREK GEWOON OP EEN ZIJSPOOR GEZET. GAAT DIT NU WEER GEBEUREN?
BIJNA TRIEST DAT DIT EEN LANG VERHAAL KAN GAAN WORDEN.
OF KRIJG IK WEER TE HOREN DAT IK WWWWWWWWEEEEEEEER MOET BELLEN. IK HEB TOCH AL EEN KLACHT INGEDIEND EN JULLIE HEBBEN GEZEGD DAT HET OPGELOST ZAL WORDEN.
DAAR WIL IK GRAAG EEN ANTWOORD OP EN SERIEUS GENOMEN WORDEN. OOK NA 1 KEER BELLEN.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marja333