Klacht: Verbinding valt telkens weg als ik wil bellen

op 15 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

telkens wanneer ik een nummer bel of gebeld wordt, dan valt na 5 a 10 minuten de verbinding weg. en in sommige gevallen kan ik dan ook niet meer gebeld worden of bellen. en dit is erg storend als je bijvoorbeeld je huisarts belt en je moet wachten tot je aan de beurt bent, en vervolgens na 5 minuten wachten wordt de verbinding verbroken en kun je weer helemaal opnieuw beginnen.

verder nog erg storend al die dreigbrieven als de factuur al betaald is.

Gewenste Oplossing:

tele2 moet met een passende vergoeding komen als ze mij in maart niet kwijt willen raken als klant zijnde. want zoals het er nu naar uit ziet ga ik in maart zeker geen tele2 meer nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chaadi Idrissi