Klacht: verbijsterend slecht en zoveel leugens

op 08 mei 2017 over Sfeervolle shutters in de categorie Interieurbedrijven

Eerste bestelling. Vertraagd, de boot was er, o toch niet. De lading was er wel, o toch niet. Een en dezelfde persoon zegt eerst van wel en erna dat het niet klopte wat diegene zei….dit zei hij dus over zichzelf!!
“U kunt ze in schiedam komen halen, o wacht ze liggen in Gouderak “(rijd je >100 km voor he want dat “ontdekte” men pas toen mijn man er stond)

Eenmaal thuis, bleek de bestelling niet te kloppen. Verkeerde maten. Konden we weer retour.
Helaas moest er dus tweede bestelling komen. Chinees nieuwjaar zat er tussen, eerst zou het drie weken langer duren, toen vier weken.

18 januari besteld en als ik ze vandaag niet hoogstpersoonlijk in gouderak was gaan halen had t nog lanfer geduurd. (want wilde ik schiedam, zou het nog een week gaan duren)
Reken maar uit. 10 weken levertijd, zegt men.

Eerst zou het ook klaar liggen (nb 2 mei lag het al klaar he volgens de berichten..het is 8 mei vandaag). maar ze zou even gaan kijken, of het wel klopt wat ze zei (uiteraard, waarom niet andersom) ze zou “zo” terugbellen.
Dit uitermate slechte bedrijf met al zij leugens inmiddels kennende, concreet gevraagd wat “zo” is: een uur, een dag? Nee een uurtje.

Nou we snappen allemaal wat er gebeurde
Ik kon zelf weer gaan bellen. Nee ze was echt op zoek naar mijn bestelling, en ze zou zo terug bellen. Ik heb af moeten dwingen dat ik aan de lijn zou blijven net zo lang tot ze ze binnen het verlopen uurtje had gevonden. Rara, opeens was het met 5 minuten klaar. Als je heeeeel vervelend gaat doen dan kan er veel.

De eerstvolgende actie was overigens rechtsbijstand, welke alle info al had en stond te wachten om in te grijpen

Dus mijn advies: niet doen!

Schade is al aangericht. Dit soort bedrijven zouden asap failliet moeten om kwaliteit te bewaken

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sfeervolle shutters

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sfeervolle shutters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maaike580