Klacht: Verbazing bij incasso Segoria

op 19 juli 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

In mei heb ik een nachtjapon besteld van ongeveer 20 en koos voor achteraf betalen met Klarna. Ik dacht dat ik intussen al had betaald, maar ik kreeg na een hele poos een mailtje van Segoria dat er extra kosten bij waren gekomen. Meteen nadat ik dat mailtje had gelezen, ben ik erachter aan gegaan en heb gebeld naar Segoria Nederland met enkel de simpele vraag waarom ik niet eerder een herinnering kreeg. Dit zonder succes, aangezien er midden in mijn verhaal werd opgehangen?? Vervolgens heb ik meerdere keren een bericht achter gelaten op de site van Segoria, maar deze werden genegeerd. Ook heb ik ik juni al betaald, maar nu heb ik afgelopen middag een SMS gekregen dat ik meteen moet betalen (inmiddels is de prijs opgelopen tot ong. 70 euro).

Ik zal tevreden zijn, zodra ik een bevestiging heb dat alles in orde is, aangezien ik toch heb betaald. Ik vind het onterecht van Segoria als er ineens een deurwaarder voor mijn deur staat, voor iets wat ik al eerder betaald heb.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 21 juli 2016 om 09:43 geantwoord

Geachte mevrouw Banket,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door zbanket