Klacht: verbazend voorstel klachtafhandeling

op 13 juli 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Bij Blokker.nl een Curver Style Wasbox 60 L besteld en geleverd gekregen. Helaas ontbrak het scharniertje waarmee de deksel op meerdere manieren kan scharnieren. Per mail bij klantenservice van Blokker verzocht of het missende onderdeel nagestuurd kan worden. Redelijke vraag lijk mij.
Antwoord van Blokker: Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn heb ik alles voor u nagekeken betreft het scharniertje van wat u mist kan ik u de volgende oplossing aanbieden.

U Kunt het artikel retour zenden en wij zenden u dan een nieuw wasmand toe of u kunt kijken of u elders een scharnier kan bestellen.

Nou is terugsturen van de mand natuurlijk een optie, echter de verpakking is natuurlijk niet meer aanwezig. Daarnaast is het overdreven om deze actie te doen ipv zo’n klein onderdeel na te sturen.

De tweede oplossing van Blokker slaat alles: kijkt u maar of u ergens anders een scharnier kan bestellen.

Ik heb Blokker als reactie hierop meegedeeld dat ik ervan uit ga dat Blokker mij het onderdeel nastuurt.

Ik ben tevreden als ik het ontbrekende onderdeel nagestuurd heb gekregen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lucas Mevius

4 maanden geleden - Blokker kan (of wil) het ontbrekende niet nasturen. Hele mand retour of ergens anders (?) bestellen. Op vertoon van het bonnetje zijn ze dan wel bereid om max. 7,50 euro te vergoeden. Inmiddels contact opgenomen met klantenservice Curver en zij sturen kosteloos het scharniertje op. Prima service. Dat had ik nou van Blokker verwacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucas Mevius